10. januar 2009

IDA HELENE 20AAR!

Gratulerer saa mye med dagen storesoster! Haaper du faar en super dag paa pirat festen din hjemme! Dumt at jeg ikke er der, men det skal vi nok ta igjen naar jeg kommer hjem! Stakkars mamma, vi begge faar drikke lovlig i aar, du med sterkere saker. Hehe. Valgte aa legge ut et par pinlige bilder fra noen gode minner utover aarene, men faar aa ikke veare saa veldig frekk har jeg valgt aa legge ut bilder hvor jeg er med ogsaa, saa kan folk le av oss begge istedet. :D

Masse glad deg,
hilsen Siw i usa..........


Tyrkia - Pamukkaele 

igjen

og igjen

og igjen :) 

Gode dager paa setra

Russe tiden

:)

Trondheim

Slalom i gamle dager, trening trengtes tydeligvis

jul 2002, HAHAHHA

chill paa hotell rommet i Bulgaria

Hostferien paa hytta i fjor :)

Gaustatoppen 2 aar siden

igjen

Sostrene!

Vemork posering haha

Bading i Mosvann noen aar siden

huff

Solformorkelse noen aar siden, huffa meg

Paasken et aar paa fjelle, haha

Baattur i den store baaten min! fort gaar den ogsaa

Tenerife i fjor

Tenerife igjen

og igjen

Trondheim et aar

Trondheim

I dag tydeligvis! 20 aar!

I skitrekket i fjor

Estland noen aar siden

Hahhahah, 17.mai noen aar siden

Tyrkia

Hhahha, vi matcher vertfall

Canada mange aar siden!

Sommer i Son, kjekke minner!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulera med dagen, Ida Helene :) Det va noen fine kler du hadde på de øverste bildene, Siw! hahah!

Siw Beate sa...

haha, eg vett! eg hadde god stil foer:) hhaha

Anonym sa...

Tusen takk soss!!:-D
Sette eg veldig pris paa=) Kjempebra bursdagshilsen!
haha, har ikkje sett mange av bildene paa mange aar:-P kjekt aa se ting igjen=)
Eg ska senda deg bilder fra pirat-festen mi;) eg hadde d driiitgoy!!! du sko ha vaert der du og!

Takk for hilsen Cathrine!=)