3. mars 2009

terroristen..

... som jeg fint vil kalle hunden til vertsfamilien. Den er en liten hissigpropp og har tatt 3 maaneder til aa venne seg til meg, dvs ikke bite meg eller bjeffe og gaa berserk naar jeg kommer inn dora. Jeg har gaatt tur med den en gang, det var den ene gangen den faktisk lot meg aapne doren til buret hans. Men den kan fortsatt finne paa bjeffe og bite, saa den kan kalles ganske ustabil. De smaa kjoterne er de farligste! 
Det morsomste er aa sitte aa stirre paa den aa knurre tilbake naar den knurrer til meg, da blir den litt satt ut. Velfortjent etter min mening. De redda hunden, det vil si den ble misbrukt foer saa er derfor den ikke stoler paa noen og gjoer som den vil. Husker jeg provde aa dytte den av sofaen en gang, da kom hele kjeften etter fingern min. Og fortsatt har jeg et arr paa fingern etter forste dag jeg flytta inn og provde aa flytte dummingen fra dora saa han ikke ble most, men den trodde jeg skulle dryle til han og sikta etter handa som den fikk et godt tak i. 

Er bare til aa ignorere den ekle stemmen min! 


En liten vearmelding herfra kan jeg fint komme med ettersom jeg er ganske forbannet over vearet naa. I forige innlegg skrev jeg hvor deilig det var med regn og at det var mildt og at vaaren endelig var kommet. I gaar traff en av snostormene oss igjen, det snodde over 15cm gjennom skoledagen og jeg haapa paa at vi fikk dra tidligere hjem men neida. Saa da kvelden kom ble det bortimot -30 grader. Og idag ligger snoen og nekter og smelte vekk. Asj, jeg er saa drita lei av vinteren naa! Men de melder at det skal bli varmere naa, dette var bare ett unntak. Faar haape de har rett faar en gangs skyld..

Ellers er det 28 dager til min kjeare soster kommer og 118 dager til Siw er hjemme i kjeare Norge igjen! Wohoo

1 kommentar:

Anonym sa...

Saiko hund!!