1. mars 2009

tjohei

Siden sist har jeg blant annet veart paa national pannekakedag, der vi dro til ihops for aa faa gratis pannekaker, med Sara og hennes gjeng. Ellers var jeg hjemme fra skolen paa torsdag og fredag saa det ble en ekstra langhelg som var utrolig deilig. Rett etter vinterferien, 10hi. Paa fredag kom Danette og henta meg og vi dro til Sara og kjorte opp til Skidmore. Det regna faktisk noe som betyr at det er for kaldt til og sno og noe som gjoer at jeg foler meg hjemme igjen. Det var diggbart det. Vi dro over hele Saratoga og henta mat fra diverse chinamat plasser saa dro vi til et partyhus paa Skidmore og satte opp maten, det var en fundraiser ting hvor de samla inn mat til fattige barn i afrika eller noe. Tror jeg? Men lite folk dukka opp pa grunn av vearet saa vi dro tilbake til Sara's hus og slappa av der med pizza og margaritas. Saa der overnatta jeg. Dagen etterpaa kom Karla og henta meg og vi kjorte rundt med greg og doug og senere gikk paa friendlys der vi motte et par andre og spiste iskrem. 

I dag dro jeg paa Crossgates med Karla. Pa vei dit kjorte vi oss bort fordi vi kjorte forbi exiten vi skulle av paa saa vi enda opp nermere nyc. Men endelig kom vi oss fram og vi tenkte vi skulle kose oss med frappuchino fra starbucks ellernoe. Saa jeg drar faar aa ta ut penger og selfolgelig sluker maskinen bank kortet mitt. Jeg flippa ut, karla henta sikkerhetsvakten som ikke kunne gjore en dritt, vi ringte den forbaska banken som hadde automaten som heller ikke kunne gjoere en dritt (er her man sier velkommen til usa) og vi skulle forte oss hjem for aa fortelle kjeare mamma at hun maatte stenge bank kortet mitt og at jeg va offisielt blakk og forlatt og alene i usa. Men vi klarte og kjore oss bort igjen, og enda opp langt oppi fjellene. Jeg tok til vett og ringte lillesoster og ba henne ringe fra min norske telefon og fortelle mamma at hun maatte stenge kortet mitt. Etter en 10minutters krangling om at jeg maatte skifte spraak til engelsk paa telefonen faar det var fysisk umulig for henne aa gjoere det var mamma paa traaden og saken ordna. Saa naa sitter jeg fast her og er blakk som en kirkerotte. Livet er herlig! 

Men dagen har ikke veart helt bortkastet, ikke at vi gjorde noe som gav mening, men likevell. Vi dro over til Karla og Dunkin Donuts, der har jeg gavekort saa jeg kunne faktisk kjope noe og senere tok Karla meg paa visning over hele byen over hvor de pleier aa henge naar vearet eg varmt og man kan faktisk veare ute mer enn 10minutter uten aa fryse ihjel. Dvs, da man kan gaa plasser og faktisk ha et sosialt liv. Gleder meg! 

Alt i alt, en goey helg! Men slaar nok ikke Gry som befinner seg paa Hawaii for tiden.. Heldig.


Karla





Angela

Siw, Danette

Fotogen, ikke sant?





Haha, sara solte, saa hun ville ikke slose drinken:P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Offda, kjedelig med kortet ditt! Du må jo få det igjen, ka ska du hellers gjør? Blakk som ei kirkerotte, haha! Håpa du klare deg litt te uten penger :) Savne deg <3

Siw Beate sa...

Eg har ikke faatt det igjen endaa:( tvile paa at eg faar det, men mamma har bestilt nytt, saa eg maa bare venta noen uker:D woho! fikk 2 dollar paa skolen i dag da, de syntes saa synd paa meg haha:P saa eg klare meg eg!
Savne deg og <3