12. oktober 2008

Homecoming


Seniors 09

Litt av bandet

Litt mer av bandet (under Pep Rally)

Cheerleadere (under pep rally)

Pep rally
en av dansere under pep rally

i kantinen

Ryan, kait, siw

liz, kait, siw

under pep rally, siw er selfolgelig bak flagget

Kyle spiller under pep Rally

Kim, Siw

Siw, Kim

og igjen

Siw, Ben

SIw i kroken

Jamie under Child Dev. verdens mest tullete fag

Jami, Siw

Sara, Brooke

Fotball lag t-skjorten (merk bench warmer/ball girl)..

... hvor de fleste signerte min

Noel, Lindsay, McKenzie

Linsday, Noel, Kenz

Utvekslingsstudentene Siw og go gutten Felix

Brit og Michelle, min kjeare nabo

ukjent jente i child dev. haha

Jami, brit


Melissa og Zach i Med Tech

Nate, Siw

Siw, Ben

Melissa, Carlie, Siw

Kim

Liz og Jess

Sara Majlanka, verdens mest irriterende jentunge som innrommer at hun har ADHD og at tvillingssosteren er emo og truer aa drepe henne


Tordag
Siw fyller 17 aar og glemmer bursdagen sin. Det er ogsaa Twin Day paa skolen hvor diverse kledde seg ut som arabere. Moren til Kim gir Siw muffins, Josh kommer med sjokolade, Audrey med Sour Skittles, Chet og Doug med varme gode laken, brev fra Angie i New Jersey, og kort og sjekk paa 25 dollar fra Granny i florida. Gotta love granny. Fotball laget mitt hadde overnatting den dagen til fredag faar aa pynte t-skjortene vaare til homecoming og diverse. 

Fredag 
Homecoming! Det vil si siste hjemme am.fotball kampen denne sesongen hvor vi har pep rally rett etter skolen og homecoming dance etter selve kampen. Laget vaart hadde ogsaa hjemmefotballkamp hvor vi selfolgelig tapte. Jeg maatte spille hele kampen, vi spilte med 2 mindre spillere, alle spillerne paa banen var hurt. Not a good day. Mobilen min ble ogsaa odelagt. Men som trost bestilte jeg min nye iPod Touch 16gb som ble sendt fra kina og kommer paa tirsdag (hmmmm skeptisk) men befinner seg i alaska naa. 

Lordag
Sov. Uten kontakt med omverdenen ble jeg hjemme og Chet og Doug og Bill (gjesten denne helgen, en fyr fra Minnesota og gammel venn av Chet og Doug) dro meg med til downtown Albany paa Spectrum, der vi saa filmen Nikki and Noras infinitive playlist eller noe. Digg kino, veldig old style. Fikk pakke fra mamma, pappa og Ida helene hurra:D

Ingen kommentarer: