7. oktober 2008

Miss-Match day


Brandon og hans vakre antrekk. Bak ser du litt av lunch hallen. 

Saa naa er Homecoming uken i full gang paa skolen. I dag var miss-match day. Men det er ikke snakke emnet rundt omrking. I helgen hadde Brooke party som jeg egentlig skulle gaa paa men ingen kunne kjore meg hjem samme dag (kunne ikke overnatte siden jeg skulle til NYC dagen derpaa) saa jeg holdt meg hjemme. Takk gud for det. Det skulle bare veare et lite et for seniorene paa fotball laget og et par gutter fra fotball laget. Men det endet opp med over 100stk der. Saa politiet kom selfolgelig og det fikk sine konsekvenser. Alle seniorene (unntatt meg) er tatt ut av laget for de neste 4 kampene (altsaa de siste og de viktigste). Saa det betyr at vi ikke har noen sub og at jeg maa spille i hele kampen. Skolen tok dette ganske seriost og hele dagen i dag ble folk kalt inn paa kontoret faar de var busta av noen andre. Du ser naar noen blir tatt, saa tyster de paa alle som var der. Og det var ogsaa noen idioter som postet bilder paa facebook. Her er det en lov som sier at har du bildebevis, blir politiet innblandet og det blir rettsak og hele pakka. Saa noen av jentene er skikkelig ille ute ettersom det er bilder av de mens de drikker. Idiotisk spor du meg at de kan ta det saa seriost. Felix, han andre utvekslingsstudenten var der og noen tysta faktisk paa han ogsaa saa han er i fare faar aa bli sendt hjem. Men skolen var snill mot han saa tviler paa at det blir noe av. Men der ser du hvor strenge de er her. Helt patetisk. Men herregud, jeg er glad jeg ikke gikk. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Virker som du opplever mye Siw : )
Skulle hilse fra søssen din, hun savnet deg.
Gleder meg til å lese flere innlegg =)

Gratulerer så mye med dagen :D

- Svein Tore

Unknown sa...

GRATULERA MED DAGEN!!!:D:D harregud, du va heldig du ikje va der! d va jo ekstremt strengt! stakkar han tyskeren hvis han blir sendt hjem.. jaija, lykke te på fotballkampen uten laget ditt:P haha! Bursdagsklem fra Cathrine!:D
<3

Anonym sa...

Hehe, d der minna meg om russatidaa:P
haape du hadde d veldig kjekt i homecoming-uka:)

Klem