9. april 2008

"Great news on Ryan Place"

Tenkte jeg skulle nevne at jeg har endelig fått kontakt med vertsfamilien min. Chester og Doug sendte mail til meg på mandag og skrev at de gledet seg veldig til August. Det er de ikke alene om! Denne uka har vært travel for innboksen min, for jeg har også fått mail fra liason'en min (kontaktpersonen min borti der), Robin (han som styrer AFS i north/east ny, og nabojenta til vertsfamilien min! Hun heter McKenzie og sendte mail der hun skrev at hun gjerne ville bli bedre kjent med meg, og ikke minst at hun går på samme skole jeg skal begynne på og er like gammel så meg. !Så jeg har bokstavelig talt smilt for meg selv hele denne uka. Begynner å bli kjent med endel borti der nå, så det kribler bare mer og mer i magen når jeg tenker på neste år.
Forresten har jeg fått vite hvor Chet og Doug bor, nemlig i Guilderland i Schenectady og nabolaget heter Ryan Place. Fant det på Google Earth, så ganske ok ut.
Jeg fikk mail fra kontaktpersonen min der hun skrev at hun skal til Norge neste uke, hvor hun skal besøke sin tidligere vertsstudent, og lurte på hvor jeg bodde i forhold til Oslo/Verdal. Så vi får se om jeg kan møte henne, det hadde vært koslig.

Men nå må jeg gå å øve på naturfag, så over og ut!

2 kommentarer:

Mari sa...

Heisann :) Ja er veldig fornøgd med det meste:) Håper det er like bra som det hørest ut som :) Ja det at hun vil ta meg med på reiser synest jeg var kjempe koselig! Det var en av de tingene jeg hadde håpet på. Ellers så har jo vi fått god kontakt å sånn, så det er bra. Ser ut som du er fornøgd, så det hørest bra ut:) det er mange som ikke har fått familie enda, så jeg tror vi er heldige:) Gleder meg kjempe mye!

-Mari

Mari sa...

so kjekt da! :) Spurte vertsmoren min igår om hun viste noe om min liason,så jeg har bare fått navnet hennes. Har ikke snakket med henne enda. Har du fått? Ja det er ganske lenge til, men en venninde av meg som var der i fjor, sa at tiden fram mot avreise kommer til å gå kjempe fort! :) så det er bra. Har du fått avreise-dato?