25. november 2008

All I want for Christmas is...

Julegave stresset nermer seg, spesielt ettersom jeg maa sende de hjem til kjeare Norge i god tid foer jul. Hardt aa veare et helt hav vekke. Jeg vet selv ikke hva jeg onsker meg. En eksotisk reise hadde ikke veart dumt. En tjukk katt aa komme hjem til muligens? Ikke akkurat gode krav for mor og far. Men brev er en god julegave til en stakkars i Amerika. Alltid hyggelig. Jeg maa bare faa den nye adressen opp, saa kan dere der hjemme sende alle brevene dere har liggende klar allerede !(haha).
Dvd'samlingen min savner jeg ogsaa, men er ikke vits aa sende dvd'er her siden de ikke kan spilles av. Saa jeg kan faa dvd i julegave i juli naar jeg kommer hjem, det gaar helt fint det.
Saa brev hadde veart super dupert!



Counting down for december 1st!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Hørre du har flytta te den andre familien nå. Me har sendt gaven din te den gamle adresså, så det blir nok litt stress for deg.. Håpe du har det fint!
- Eli