26. november 2008

Kosepusen



Dette er Cesar. Han ser ikke akkurat glad ut, men var litt vanskelig aa holde han. Du ser kanskje hvorfor? Tror ikke han er klar over hvor tjukk han egentlig er. Maa bare beklage hvor ufortreffelig fin jeg ser ut paa bildet, var en tidlig sondags morgen med lite sovn.

Uansett har fri i dag og resten av uken, paa grunn av Thanksgiving. En liten erstatning for meg som ikke fikk hostferie. Saa skoleuken bestod bare av to dager. Flott det. Saa naa lager jeg norske pannekaker til Robin, Kim og den indiske gutten Vas som de er vertsfamilie for som er paa skolen i dag. HEHE. Har tjuvstarta paa Jul i Blaafjell, kunne ikke dy meg. De melder sno i dag, men forelobig regner det til min store begeistring. Har funnet ut at jeg elsker regn, nettopp fordi det aldri regner her og hjemme regner det, mja, annen hver dag? Eller flere uker i strekk om du er heldig. Vi har hatt noen kalde uker her naa, men morninger der det blir -7 og uten noe varmesystem paa skolen. Det'ekke godt, det. Ikke rart jeg har blitt syk IGJEN, 2 gang siden jeg kom. Paa under 4 maaneder rettere sagt.
Strommen gikk i gaar ogsaa midt under House. Saa jeg og Vas tente noen lys og satte oss ned og saa Hulk paa den flotte mac'en min. Koselig.
Happy Thanksgiving break. :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du tulla ikkje naar du sa at den katten va tjukk!:D
Har du d bra i ny familie elle? haape d:)
btw, eg ska sjekka ut filmen idag, ok? ska faa sendt an saa snart som mulig:) glad i deg!

Jenny :) sa...

så søt katt :) såg litt amerikansk ut ;p har du med deg blåfjell?? =) så kos! eg og ska se det når det begynne!:D
her regne det veldig mye ;( va så fint på søndag når det va sånn fine snø og stille vær.. og nå e det bare basj.. men men :) kosa deg i snøen hvis dokke har:)

Anonym sa...

HAHAHAHA!! For ein katt:p E d ein inder så bor hos den nye vertsfamilien din og? hehe, vettu ka? Eg har farga håret BRUNT:D
Kosa deg videre!
Klem Cathrine<3<3

Anonym sa...

Herregud den katten ligna syyykt på den originale "I can has cheezburge" katten :O

Anonym sa...

it looks like your cat in Norway! the black one there! nice
god jul og ei happy nytt aar