25. november 2008

Shaker weekend


Middag paa Uno

Nathy (Brazil) og meg

Lunch paa Shaker, Ken (japan) sover i brakgrunnen hah

Shota(Japan), Filippo (Italy), Beatrice (Italy), Jana(Tyskland), Noinoy(Indonesia), Christian (Norge), Siw(Norge, hehe), Ayano(Japan), Nathy(Brasil) og ei som jeg ikke husker navnet paa

Roller Skating, hahah, typisk amerikansk

Gjengen paa Shaker High School!

Min kjeare venn Filippo(Italy), Siw, Nathy(Brasil), Shota(Japan), Ayano(Japan)

Toga-party, Amanda, Andrew(New Zealand) og Siw

Filippos RayBan

Saa god er Siw i bowling



Jeg og vertsostra mi, Melissa

Filippo, Siw, Ayano

Gjengen paa Friendlys

Toga party (legg merke til at jeg drikker vann:O), Siw. Enzo (Paraguay), Andrew(New Zealand), Jan (Sveits)

Denne helga (fra og med torsdag til sondag) dro nesten alle AFS studentene til Shaker High School (hvor Saki og Beatrice gaar). Der skulle vi bo hos en annen familie for helgen og gaa paa skolen paa fredag for aa snakke om landene vaare i diverse klasser. Ble spurt mange dumme spormal, slike som om vi har spist iskrem foer osv. Hver utvekslingsstudent bodde men en student fra Shaker.

Torsdag ankom vi, og motte vaar nye familie deretter gikk til Friendlys faar aa spise iskrem med utvekslingsstudentene og studentene fra Shaker/versosknene vaare.

Fredag var vi paa Shaker og snakket om landene, presenterte bilder og slikt i noen klasser og i andre bare pratet. Mest sporsmal om drikking. Sa var jeg hjemme med vertsostera mi og vi spilte Super Mario og saa John Tucker Must Die. (favorittfilmen) og dro paa Laser Tag, for dere som husker Quaker i Haugesund naar det var aapent, samme konsept. Jeg ble rankert 17.plass andre runden vi spilte. Saa dro vi paa Toga party, eller bare samling der vi spilte pingpong, poker og diverse med alle.

Lordag skulle vi egentlig ice-skating men det ble ikke noe av saa vi dro til et skikkelig shabby rollerskating hall. Mange av utvekslingsstudentene hadde aldri gjort det foer saa det var ganske morro aa folge med paa dem. Saa dro jeg hjem med sostra mi igjen og vi saa filmen Elf og jeg provde aa slaa lillesoster i Super Mario paa Wii. Vanskelig. Saa var det tid ffor bowling som ogsaa ble en morsom event med alle de uerfarne studentene. Jeg var selfolgelig ikke god selv.

Sondag motte vi paa skolen igjen, sa hadet til alle og spiste frokost og dro hjem. Beste helgen noengang, selv om det ikke horres ut som det. De andre utvekslingsstudentene blir som en familie for deg, saa jeg gruer meg sykt til aa dra hjem fra de. Du blir veldig knytta til dem.

Vertsfamilien min denne helgen er nok det beste familien jeg kunne hatt i America. Moren og faren var utrolig snille, og de hadde 3 barn. Melissa som var den eldste og som jeg var med hele tiden, Ally som gaar i 9.klasse og hun siste husker jeg ikke akkurat for oyeblikket men var hun jeg provde aa sla i super mario. De hadde ogsaa en hund og 4 katter (siw i himmelen). Ceasaer er den tjukkeste og deiligste katten jeg noengang har sett. Et perfekt eksempel paa Pusur i real life. Han snorket, var faar lat til aa bry seg om noenting og rett og slett perfekt. Jeg var sjokkert naar jeg saa han kunne hoppe opp til stolen, han var virkelig saa feit. (Kan legge ut bilde naar jeg faar internett paa dataen min). De inviterte meg til jul og en ting er sikkert, jeg skal komme paa besok ofte. Beste familien, kunne onske jeg kunne bodd med dem. Skal ogsaa bli med dem paa College besok i Boston. woho:D

2 kommentarer:

Alex sa...

you're very cute! ;)

Anonym sa...

hehe, du ser ut som ein engel;)
saa ut som dokke hadde d kjekt da:) e jo kult at du e blitt saa gode venner me folk fra mange andre land òg;D litt som meg her paa fantoft;)