5. november 2008

Da Siw ble 17 aar



Oreo kake <3
 



Drittungen til mor og far fyllte 17 men hadde en daarlig dag. Saa uken senere naar Siw kom hjem fra fotball trening hadde Lilly planlagt aa gjoere bursdagen min bedre. Hu skulle gjemme seg i rommet mitt da jeg kom, men jeg kom tidligere hjem enn planlagt. Saa Chet stengte meg inne paa rommet mitt siden jeg ante at noe foregikk i tv rommet da jeg ikke fikk lov aa gaa aa se paa den daglige dosen min av The OC paa Soapnet. Jeg kom ned og lukta at Lilly var der inni der (paa grunn av den typiske parfymen hun bruker) saa jeg ropte "LILLY!" og broyt opp dora. Der hadde hun blaast opp minst 100 ballonger og sto klar med kort og kake. 
Hva skulle jeg gjort uten Lilly <3





Ja, mor og far, jeg begynner aa bli stor jente naa. De tidene da jeg var liten, sot og uskuldig er dessverre for lengst over. Beklager.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååå den oreo kakå såg god ut!! Så snilt av Lilly:) Dei va vel litt selfish der og dei homoane? Gav dei deg presang btw? hehe <3

Anonym sa...

kor fant du dei gamle bildene, hatt de me deg?=) d va naa koselig at lilly ville gjoer ting litt bedre da:-) og saa fekk du jo gave av oss ittehvert;-) men oreokaka ser god ut:)

Anonym sa...

Ja vennen, det er lenge siden du var liten, søt og bare blid (når du ikke var sint).