2. november 2008

Happy Halloween



Ikke rart amerikanerne digger denne dagen. Paa skolen var endel kledd opp, men likte best Ryan sitt kostume. The Cereal Killer. En t-skjorte med blod og cereal bokser, serial killer hvis du ikke tok den. Hehe. Saa House som vanlig i Med Tech og gikk trick or treat til de andre klasserommene. Vi fikk ogsaa en gronn t-skjorte og gronn bandana faar vi skulle veare Gang- green. Det er en sykdom der vevet dor, altsaa hvis foten din fryser i hjel og blir svart. Vi fikk ogsaa utdelt snop og kaker i det fleste klassene. Saa ble hjem med Brit og Jami hjem og vi gikk ut faar aa kjope kostume. Men siden jeg ville velge budget veien, tok vi Doug's doktor frakker og bare kledde oss ut som doktorer. Vi gikk trick or treat i mitt nabolag med McKenzie og gjenge, endet opp med en bag av snop hver. Saa na skal Siw bli god og rund. En av grunnene til av vi gikk Trick or Treat i mitt nabolag er fordi Brit's nabolag ikke akkurat er et bra nabolag. Der maa du sjekke snopet du faar for det er vanlig at folk putter crack, barberhovler og diverse i snopet. Welcome to America. Saa dro vi over til Audrey's og saa diverse skumle filmer hvor Siw selfolgelig sovnet. Tror det var The Strangers og Poltergeist. Jeg overnatta hos Brit. Dagen derpaa dro vi ut faar aa kjope ark og slikt saa vi lagte plakater til guttenes fotball kamp. Detter er forste gang siden 1971 at gutte fotball laget paa skolen min har klart aa spilt seg helt opp til finalen i sectionals. Saa ganske stor kamp, og vi vant! Men, da Siw kom hjem for aa hente penger til kampen, ble hun tvunget ut paa middag med vertsfamilien saa jeg gikk glipp av kampen. Slike ting er ganske frustrerende, faar jeg kan ikke si nei til dem. Jeg gikk glipp av Homecoming kampen bare fordi de foretrakk aa dra paa middag istedenfor aa kjore meg bort. Enda en ting som er daarlig med aa bo 20 minutter vekk fra alt og alle. Kunne selfolgelig ringt noen faar aa kjore meg, men samme dag daua mobilen min av Powerade saa jeg var stuck i huset. Uflaks. Men men, etter middag dro jeg over til nabo Michelle for hun hadde folk over. Saa kvelden ble redda. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, du ville ikkje kjopa noe kult kostyme der borte altsaa?:P du saa naa sproe ut forde da;) haape du hadde d kjempekjekt der sjøl om du maatte paa middag:) halloweenfesten paa universitetet va sykt bra! masse kule kostymer!:-D

Unknown sa...

hahaha! Tenk hvis dokke hadde fått crack i snope, då hadde du vel blitt glad? tulla! Eg tok ikje heilt den cerial killer eg? va d liksom cornflakes?:p haha! Kosa deg videre<3

Unknown sa...

hilsen cathrine:p

Siw Beate sa...

Ida Helene:
Nei, kortet mitt fungere ikke. + at eg va ganske fornoyd med bugdet kostyme mitt:) Forresten saa det beste kostyme eg har sett, en gutt glede seg ut som en rubiks kube. Haha. Det va goey, unntatt middagen:P Ka va du kledd ut som forresten?

Cathrine/Hans Birger:
Ja:D haha, da-ah, bare litt leking med ord, Serial/cereal
kos deg hjemma! <3