25. november 2008

Ny vertsfamilie

Har bytta vertsfamilie naa, flytta ut paa sondag. Det fungerte ikke helt. Saa denne uken skal jeg bo med Robin helt til papirene er klare og jeg kan flytte inn til min nye vertsfamilie som forresten er Audrey. Haaper ting bedrer seg naa. Aner ikke naar jeg flytter inn, men antar denne helgen eller neste. Skal dele rom med Audrey. I familien er det 3 barn, Audrey som er like gammel som meg, Dan som er et aar yngre og god venn og Olivia som gaar paa barneskolen enda. De har ogsaa en mold gammel hund, Tobey.

I mellomtiden skal jeg veare med Doug og Chet og feire Thanksgiving med dem og faren og stemoren til Doug, og Legally Blonde musikal med Chet og Doug paa Proctors i morgen. Vil jo selfolgelig holde kontakt med dem, selv om jeg ikke bor med dem lenger.

Har skjedd mye mye siden sist jeg skrev saa naar jeg faar internett paa min data, skal jeg se om jeg kan faa laste opp bilder. Men kan nevne at vi hadde soccer banquet for en stund siden. Vi seniorene (5 av oss) fikk scrapbook fra soccer sesongen med bilder som treneren hadde laget personlig for hver av oss. Jessica fikk utdelt prisen som beste spiller og jeg (ja faktisk) fikk prisen for most improved. Saa jeg og Jess skal paa banquet med de andre som fikk pris fra i aar fra alle sporter (antar jeg). Utrolit at jeg fikk en pris, og ingen av de andre. Jeg var nok den som minst av alle deserved aa faa noe ettersom de siste treningene sov jeg paa benken og gjennom fotball kampene var jeg bench warmer.


Soccer Banquet (flere bilder senere)

Mor sendte juleting i posten, saa naa gleder jeg meg til forste desember da jeg kan se forste episode av Jul i Blafjell og aapne nye luker paa kalenderen min! Amerikanerne tar helt av med jul forresten, de begynte aa pynte til jul dagen etter Halloween (dvs 31 oktober)

1 kommentar:

Jenny :) sa...

der va blåfjell ja :) så kos! kossen e det med kalender og sånn der borte? eg ska kje ha kalender i år, men eg ska laga te mamma :) som "takk" for alle årene eg har fått. har en kjempe god idé om kossen eg ska gjør det osv.. glede meg sånn te jul! dumt du ikke komme hjem!