20. august 2008

20082008

i maatte springe cooper testen baade i dag og i gaar ogsaa, vi skal visst gjoere det hver eneste dag. Jeg saa ikke faar meg at soccer skulle veare saa mye springing vertfall. I gaar tok senior jentene meg med paa lunsj, det var ganske morro. Alle roeyker hasj her, til og med bestemoren til hun ene av dem hadde royka hasj hele livet og gjoer den enda. Det var normalt. Jeg er helt utslitt av fotballenn naa, det er virkelig hard trening. Og vi spiller ikke fotball engang. Forresten Lilly og Nora (host sosteren hennes) hentet meg i gaar og tok meg med faar aa spise iskrem. Skikkelig shabby sjappe, men den pleide aa bli oversvomt hvert aar saa det var grunnen.
Indien jeg bor med er bare mer og mer plagsom, jeg gleder meg saa sykt til aa flytte "hjem" naa. Bare noen dager igjen. Vi faar vite hvem som kommer med paa laget paa fredag saa vi har bare i morgen igjen med tryouts. Egentlig saa haaper jeg at jeg ikke kommer med, faar det er skikkelig hard trening. Ikke goey i det hele tatt. Men, men jeg holder vertfall formen her, eller heller faar bedre form. Tror jeg har tatt av kilo hahaha. Ja, saa hard trening er det.

Og jo, til og med melken er det tilsatt sukker i her.

Ingen kommentarer: