23. august 2008

Honey, I'm home!

Innflyttningsdag, omg! For et hus, for en bil, for et nabolag, for noen utrolig naboer! Jeg tror jeg dode og havnet i himmelen. 

Chester laget middag, McKenzie og sosteren hennes Chloe kom paa middagsbesok. Fikk en rundtur rundt huset som forresten er veldig stoooort. Skal ta bilder av huset inne en dag jeg er alene hjemme hehe. Ogsaa har jeg eget bad og garderobe ogsaa. Og stor seng. Saa har Chester aa Doug en Jacuzzi paa badet deres som jeg kan bruke naar jeg vil. 

Dagen ble brukt paa venting og golfspilling i hagen til Robin. De
t var oppi 35 grader  i dag forresten, herlig! Og jo, Chester aa Doug skal ta meg med til Florida, Kentucky, Ohio, Canada og California ogsaa. Herregud. 

Bilde 1: Litt av rommet mitt
Bilde 2: Garderoben
Bilde 3: Litt av badet
Bilde 4: Litt mer av badet
Bilde 5: My pride, MacBook Air






2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe, what a home!!!!

Anonym sa...

det hva drit fint!! glede meg te å se flerre bilder. det hva gøy å lesa det du skreiv om forskjellige ting i usa som tv, wal-mart etc.