22. august 2008

Litt bilderr


Siw, Lilly

"Huset" Yagiz (Tyrkia), Ayano (Japan), Petter (Sverige), meg, Lilly (Frankrike) og volunteer Robin. Vi bodde i hennes hus under AFS velkommstleiren. 

Meg og Petter. Amerikansk fotball, vi ble ganske gode til slutt maa jeg si. 

Lilly og Siw som prover og forklare hva en ukulele er. Ute aa tar en iskrem. 

Ayano, meg, Petter og Vas. Han siste har eg bodd med denne uken. HEH jada. 

Lunsj paa indianer museumet. Huset. 

New York Eastern pod/gruppen.

The Lake.

Ja, de brillene latterligjorte damene paa Heathrow i London. 

Rommet mitt denne uken. Tro meg, ser ikke saann ut naa. 

Workshop. Kjedlig.

Pool. Hver kveld. 

Meg og hostsosteren til Lilly. 

Elisabeth og Kaja paa Heathrow. 

Petter og meg paa vei til Saratoga.

Indianer museum. kjempemorro. 


Doug, Siw og Chester. Awwww.

1 kommentar:

Anonym sa...

åååååå, eg savne deg sont! lykke te med innflyttingen i mårå då. det blir nok drit kjekt! :D