30. august 2008

Bonfire og soccer

Vaaknet selfolgelig 6 i dag ogsaa (noe som jeg ikke trengte fordi bussen til kampen ikke dro foer 1.....) Saa jeg spurte Doug om vi kunne dra paa Crossgates Mall foer jeg maatte gaa. Diigert kjopesenter her i Guilderland som har alt (trodde jeg). Men fant selfolgelig ingenting. 

Vaaknet til noe spesielt i dag, som mest antydet at jeg bor faktisk i en suburb (altsaa uti ingenting). Det var en hjort utenfor vinduet mitt som sto og hadde stirrekonk. med nabo katten. Det er visst vanlig aa se turkey her ogsaa, de er saa stygge at de vil jeg gje
rne se. 

Saa dro vi opp samme sted som vi dro i gaar med soccer laget. Baade JV og Varsity forresten. Nemlig South Glens Falls hvor vi faktisk spilte mot South High. Logisk? Men det ble hjemmeseier 2-0 som vi trostet vekk med depresjon spising paa M
cDonalds. Ikke at jeg spiste men det var utrolig morro, blir bare bedre aa bedre kjent med jentene paa laget, de er saa utrolig kjekke! McDonalds maten her er ogsaa endel annerledes. Typisk amerikansk, nuff said? Det betyr at det renner fett av friesen og faar ikke aa snakke om hamburgerne. De har heller ikke samme menyer som hjemme. 

Brooke kjorte meg hjem hvor en deilig middag ventet. Kom hjem 7 (og skulle paa bonfire hos Steve 7) og fikk vite at middagen var klar da men Chet og Doug er saa trege saa jeg kom meg ikke ut av huset foer 10... Er litt lei av disse trege middagene, de er liksom det dagen til Chet og Doug handler om. Jobb, lunsj, middag laging, middag, sengetid. Ellers gaar vi ut og spiser paa fancy resturant med klienter eller kollegaer av Chet og Doug. Var ogs
aa overasket over hvor overbeskyttende de var idag. Fikk ikke lov aa sitte paa med en gutt hjem fra Steve's house, saa Brooke maatte kjore meg hjem igjen. Litt iroisk faar hun er den eneste som royker pot av gjengen. Jaja. Antar det bedrer seg naar de moter folka. 
Men det var kos paa bonfire, de hadde satt opp et ba
al mitt i skauen (a jada) og satt og fyrte raketter mot huset men skra
vla gikk i ett. Eirin, Brooke, Sara, Steve, Jessica, 
2 ukjente jenter og 3 ukjente gutter var der. Hyggelig. 

1 bilde: Sara, Brooke, Matt
2 bilde: samme haha
3 bilde: ja saa var det de jeg ikke husket navnet paa
desverre ingen flere bilder, jeg skal skjerpe meg!


Forresten tusen takk faar pakken mor og far! You made my day <3
Norsk melkesjokolade og lakrisal, hva er bedre?


Crossgate mall
huuuge (2 etasjer eller noe, men det ser du ikke paa nederste bilde)


Hmmm, har en kommentar til dere aktive kommentatorer
Bilder mot kommentarer, deal? Jeg aner ikke hvem som leser denne drittbloggen jeg. Topp kommentator plassene har Cathrine og Gry faatt. 

1 kommentar:

Jenny :) sa...

jeg vil være med der. greit? :)