29. august 2008

First soccer game

Jepp, foerste kamp var i dag. Kjorte gul skolebuss (selfolgelig) opp til Queensbury eller noe til South Glens Falls High School og spilte mot Ichabod Crane. Haha. Det ble 1-1. Liz, raskeste paa laget skaaret maal. Woho. Utrolig varmt aa spille, men det var kos. Skolebussene her er crap. Mine lange ben har ikke plass der vertfall. De skrangler fint lite ogsaa. Og turen tok en time, skal dit i morgen ogsaa. Amerikanerne kan ikke det med aircondition. Iiiiskaldt. 


Saa kom Elaine paa besok. Og senere dro jeg, Chet og Doug til downtown Albany og spiste middag paa Van's vitnamesisk resturant med ett par de kjenner. En litt surmulen doktor med en sprudlende glad advokat. Daarlig match spor du meg. Deretter ble vi invitert bort paa cocktail party i Guilderland, der motte jeg en hel del kjenninger av Chet og Doug. Tror jeg det var. 

Ja, skal begynne aa ta bilder snart hahaha. 

Ingen kommentarer: