12. august 2008

goodbye Norway!

Nåå sitter jeg og venter. Kom hjem fra Oslo i halv 12 tiden, så hvis jeg hadde lagt meg til å sove da hadde jeg aldri våknet i tide. (Slik som i dag morges f.eks., der mamma ble redningen) så nå prøver jeg å gjøre alt får å ikke sovne. Har sett barnevakten på TvNorge og lest avisa i 2 timer til nå. Kjenner sommerfuglene er på vei nå, ellers så er jeg bare sulten. Aldri godt å vite. Meen, dagen i dag har vært ganske så bra. Besøkte Operaen til og med, var i Oslo en gang tidligere i år men gadda ikke å besøke den da så det ble nå. Svære greiene, men ganske pen selv om jeg er i mot hele konseptet. Så spiste vi på svindyre Egon på Oslo S, gikk å vandra på Karl Johan, hvor blant annet mor tok pinlige jappse bilder av meg forann vært eneste "historisk bygg". Vi er da ikke turister. Og senere opp til bondelandet i Oslo med t-banen, der vi ble møtt av en grafsete gal hund og søskenbarnet til mamma. Hun prøvde å sjenke meg med vin, og jeg sa selfølgelig ikke nei-takk. Merket noen sure toner fra mor, men det er vell ikke til å unngå. Så nå sitter jeg her og venter. Kjøte forresten 2 bonaqua flasker til 70 kr på Narvesen, ikke til å anbefale. Skal ta buss til flyplassen kl04.00 og nå er klokken 2-3? Gleder meg til å sove på flyet.Papparazzi Siw på Operaen. Nei, det var faktisk ikke bevisst å få med de menneskene.Japansk turist i Norge. Jeg gir fra meg mine beste uttrykk.

Mamma:D

1 kommentar:

Cami sa...

Haha, jeg var også på Operaen i går og følte meg like turist.