12. august 2008

Siw i Oslo

Og da var eventyret i gang! Haha, nå sitter jeg pakket og klar på Gardemoen Airpor Hotel i Oslo. Forlot Haugesund presis kl.10.40 i dag morges. Så skal vi møte på Gardemoen halv 5 i natt. Hm, tror det kommer til å bli lite søvn. Men i øyeblikket venter jeg på mor som er i dusjen så skal vi sprade rundt i Oslo city og senere er vi buden på middag hos familie. Åh. Gleder meg. Eli og Gry kom på døra for å si farvel klokken 9 i dag, så utrolig snilt.
Og pakkinga - et kapittel for seg selv - gikk faktisk bra. Bagasje kofferten havna på 21,3 kg (woho!) og så hadde jeg en liten håndkoffert (den var nok over kvoten, men den veier de ikke) + håndveske.
Siw is ready to go!

2 kommentarer:

Anonym sa...

god tur=D

Anonym sa...

savne deg siw beaten min!!! <3

ei uka te eg reise nå faktisk