1. september 2008

Manchester, VERMONT

Poser med vaar nye venn, Robert Frost. Amerikas mest beromte poet er han og hviler under jorden i Bennington, Vermont.
Robert Frost grave! 
Typisk Vermont. Det er altsaa en stat.
"Vannet er jo like varmt som i Norge, her kunne jeg bada" "WHAAAT?"
Monument fra civil war.
Welcome to VERMONT - The green mountain state"
Chet's baby, Cadillac 2008
Moose Norway haha

Lilly och jag
Moses FARM



Tok en svipptur oppom Vermont i dag og dro med oss Lilly. Kjorte til snobbebyen Manchester faar aa shoppe, men de hadde bare Calvin Klein, Georgio Armani og slike autleth butikker. Noe som falt i smak hos Chet og Doug. Men endet opp med en New York Jets genser, et par sokker og haarbaand til fotball. Hm. Spiste ogsaa paa meksikasnk og fransk resturant, jeg er lite imponert av tacoen her. Uten smak. 
Jeg klager ogsaa mye paa airconditionen her, og i dag kom Doug med et godt point. "It's so cold because people are so fat here and that's why they don't get cold." HAha. Kjorte ogsaa innom Bennington paa vei hjem og hilste paa Robert Frost.

3 kommentarer:

Julie sa...

Virker som du har det kjempegøy:) Såg deilig varmt ut;)
Du er fotogen!

Jenny :) sa...

å så sterk! hehe så søt han var med den tskjorten! du som har kjøpt? :p

Siw Beate sa...

jenny:
ja eg kjopte den te han i norge haha:P

julie:
takk! eg har det dritgoy! gled deg seie eg bare:D
det e varmt her ja, deiligt:)