21. september 2008

New Jersey


Spencer paa volleyball kamp med guttenes Varsity lag

Stranden i New Jersey, sjekk husene i bakgrunnen

Angies strandbrygge

Art museumet i Fort Plain

American Hotel

Ben, Britney og Michelle en dag etter skolen

De beryktede, gule skolebussene

Siw og Jamie

Volleyball kamp

McKenzie og Brandon

Audrey etter uhellet haha

Crossgates:D

En studyhall en random dag

Audrey som gjoer mine algebra lekser haha

Jamie, paa vei til en eller annen kamp. 

Forige helg, men foler jeg maa skrive om turen.
Fredagen kjorte Audrey meg hjem fra skolen og vi dro til Crossgates faar aa shoppe. Jeg skippa fotball trening den dagen fordi jeg ville ha tid til aa pakke og slikt til turen og gaa paa Crossgates. Kjopte et par sko og litt klear. Hater moten til jentene her, de har ikke mote. Alt skal veare kort og stramt eller hullete jeans med sleng i. Utrolig stygt. Saa naa har jeg blitt ett moteikon med mine norske klear paa skolen. 2 populeare butikker her er Hollister og Abercombie, men de selger bare stygge klear etter min mening. Spurte treneren min om folk faktisk brydde seg om mote her og hun bare "vil du kjope fine klear maa du nesten dra til NYC". Saa jeg faar nok vente med storshoppingen min. Men fant noe. Heh. 
Da Audrey rygget ut fra utkjorselen kjorte hun rett paa postkassa til Chet og Doug. Beste dagen hittil.
Forresten nye favoritter fra Starbucks; Mocca Frappuchino og Strawberry Frappuchino. Nam!

Da jeg kom hjem fra allerede Lilly der saa etter 3 ventetimer kjorte vi. Dette var faktisk den eneste dagen jeg har opplevd at det regna saa det var kos og kjore i morke i regnet. Turen tok 3 timer eller noe og vi dro til en plass som heter Spring Lake? Tror jeg.. Vi besokte Angie og mannen hennes. Den delen av New Jersey lignet mer paa South Hamptons (For de som har ssett Gossip Girl i det siste vet hva jeg snakker om). Huset vi bodde i var ett digert hus og de hadde egen strand og baater og vannscootere nede ved brygga dems. Jada. Det var ogsaa overraskende varmt der, siste dagen var det Tyrkia varme. Vi dro paa stranden paa lordagen og koste oss der hele dagen. Og soendagen spilte vi pool og hadde en dyp samtale med Angie haha. Jo, paa lordagen hadde vi middag og Christine og mannen hennes kom. Merkelige folk, skikkelig rikmannsfolk. 

Den uken foer den helgen var det 11.september. 
Rektor hadde tale paa hoytaleren og de visste klipp av det som skjedde. De visste ogsaa klipp fra naar McKenzie sang national sangen i fjor. Litt spesiel dag. I gaarden er det satt opp skulptur av twin towers saa det var lagt blomster der. Vi hadde ogsaa 5 minutter stillhet. 

Helgen foer dette igjen (da jeg datt ut med aa skrive blogg) tok Chet og Doug meg aa Lilly til et museum. Kjedelig men men. Art museum vell aa nevne. Saa dro vi paa en fancy resturant, American Hotel, der jeg fikk servert gourmet krabbekaker og 1 salatflak som skulle veare salaten. 

Fra og med siden sist jeg skrev til dagen i dag har vi tapt mot alle disse lagene;
Bethlehem 6-0
Saratoga 3-1
Guilderland 6-0
Colonie 4-2
Niskayuna 5-1
Averill Park 6-4
 haaha GO MOHON
jo, naar det er fotballkamp saa klear alle seg opp i skolens farger den dagen. Skikkelig High School Spirit. 

Ingen kommentarer: