3. september 2008

40

Myggstikk.... off jeg blir spist opp her borte
Enda en dag med hjort utenfor vinduet.
Lilly:D

Hmm, ikke saa fotogen akkurat

Fotball/kondisjons trening ute i 40 grader, daarlig kombinasjon!! Midt paa dagen, den varmeste tiden paa dagen maatte vi lope/sprinte 7 ganger rundt 2 fotballbaner uten pause. Det var saann rett-for-besvimmelse trening. Treneren har ogsaa satt meg opp som goalie/defender saa i dag trente jeg med Michelle paa aa staa i maal. Tror det var fordi jeg var  hoyest av jentene. 
Etter trening kom Lilly og vertsmoren hennes og spiste middag med oss og Jonathan. Saa gikk jeg og Lilly et par runder rundt nabolaget og pratet og gikk inn og hadde kosekveld forann tv'en. Frustrerte Fruer er alltid like morro. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha Siw. Kommer i form nå! Daha, du er da alltid fotogen da. Savner deg masse <3

S.