6. september 2008

Amerikansk fotball - forste kamp


Nydlig bilde, McKenzie meg og Chloe

Jessica (?), McKenizie, Audrey, Brandon... :)

Min nye elskbare timeplan <3

Chloe, Draper Middle School i bakgrunnen

Tyler og Chloe..


Brandon, min brother-in-law haha







I dag hadde ejg Part in Govt, med Mr.Coupas som learern. Enkelte sier han hjernevasker elevene sine men har har mange gode point. Han ser amerika utenfra, og ikke innefra saa han har resten av verden sitt syn paa amerika. Som ikke alle er like fornoyd med. 
Earth Science lab etterpa.. Enkelt sagt: dette faget er faar 5.klassinger.
Og Inter. Algebra. Spro learer, kjedlig fag men maa ha det.

Brittany ble med meg bort til Mrs. Lockwood hvor jeg fikk helt nye timeplan. Byttet ut Earth Science med Med Tech, som handler om aa dissikere dyr og saann, hortes spennende ut. Og byttet Mass Media ut med Film as Literature. Der ser vi bare film, HEHE. Paa grunn av disse endringene maatte jeg bytte matte klasse, eller samme fag men ny og bedre learer! Jeg digger min nye timeplan. 

Lunsjen i dag var wraps. Jeg tror jeg skal begynne aa smore selv hvis keg klarer aa staa opp i tide. Doug vekket meg i dag ettersom jeg hadde glemt aa skru paa alarmen saa det var ganske rush i dag morges. Saa var jeg heller ikke hjemme fra skolen paa 14 timer eller noe. Skole, fotball kamp mot Colombua (tapte 4-1) haha som jeg ikke spilte i og etter kampen fikk vi pizza og muffins av moren til Kim faar hun hadde bursdag, saa motte jeg McKenzie og de andre oppe i gymsalen faar aa se paa Chloes volleyball kamp, saa gikk Tyler ut med kamera mitt og tok bilder saa gikk vi ned til stadion hvor det amerikanske fotball laget spilte kamp. Det bar akkurat likt som du ser paa film! Jeg var helt forbbauset, cheerleaderne sto paa siden og gjorde masse dumt, laget vaart tapte saa klart men folk kom ikke faar aa se paa kampen, det var mer et sosialt sammentreff. Traff mange nye og alle vet hvem jeg er. Noe som egentlig bare er flaut siden jeg ikke kjenner igjen noen av dem. Men goey var det! Stemningen og hele pakka, som om det var tatt ut rett fra One Three Hill. 

Men naa er det endelig helg, som skal nytes med aa sove lenge! Vertfall til klokken er 9!

2 kommentarer:

Unknown sa...

HeiHei! Kossen har du det? E d han fyren på bildene du ska på prom med? Kosa deg videre! :)

Siw Beate sa...

Heei! Eg har det kjempe naa!:) Nai, hahah tror du eg ville gaatt paa prom med han?:P kos deg hjemma!! savne deg:)