23. september 2008

Nightgame - Burnt Hills



GO MOHON haha, Mohon Warriors

Siden vi hadde kveldskamp i dag, hadde vi ingen trening eller noe etter skolen saa faar forste gang fikk jeg dra hjem etter skolen!! Michelle kjorte meg hjem, men maatte kjore Kimmy innom Ex-ray senteret forst saa vi stoppet innom Taco Bell og Dunkin Donuts paa vei hjem. Personlig liker jeg Starbucks bedre naar det gjelder kaffe valg men men. Kimmy har hatt noe hodeproblemer i det siste, f.eks paa sondag hadde hun 19 anfall paa under en time. Saa hun maa bli sjekket av spesialist. Stakkars. 

Kveldskampen gikk relativt bra, vi dro opp til Burnt Hills og jeg maatte spille de forste 20 minuttene. Slapp ingen baller inn i maalet saa jeg synst jeg klarte meg bra. Likevell tapte vi 3-0 haha. Da vi dro hjem kom en rev og erobret banen. Jami hadde meg som sin secret friend sa
hun lagte brownies og en stor plakat.
Jami!
Jami!
Matt og Brit skrev paa den ene siden :D
Brit
 
The crappy school bus


Kaitlyn og Melissa

Britney og Siw

Og jo, her er noen typiske sprosmaal jeg har faatt. Legg merke til hvor dumme de er..

- Do you have cellphones in Norway?
- You watch american tv-shows? woow, why?
- Omg, you listen to american music in Norwegia?
- You live in Scandinavia? I thought you lived in Norway?
- Where's Norway? In Europe. Where is Europe?
- Do you speak english with an accent there?
- I speak norwegian. So do you speak english or norwegian with your friends?
- Do you have to have a gun for protection?
- Do you have McDonalds in Norway?
- Have you heard about the Jonas Brothers?
- Is pot legal in Norway?
- What is the drinking age?
- When can you get your driver license?



4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, de har kje hatt særlig mye geografiundervisning tydeligvis. E forresten kjekt at du oppdatere så ofta. Eg e selvfølgelig fast lesar av bloggen din. Miss you!!

Siw Beate sa...

awwww eLI:D nei de e dumme! eller "ignorant" saa learerene kalle de haha:p miss you too!! (K)

Anonym sa...

Ååå eg elske Jonas Brothers <3<3<3 Dei e kule! haha.. :) savne deg masse !

Anonym sa...

den va fra siri asså.. Fysste gang eg har sakt i ofentlighet at eg synes Dei e kule ;p haha