22. september 2008

Just another school week

Mandag.. Eneste lyspunkt med mandag er at det er Gossip Girl og One Three Hill om kvelden haha. Neida. Michelle (vaar keeper) glemte gym klearne sine i dag noe som gjorde at hun ikke fikk gaa paa trening i dag noe som gjoer at hun ikke faar spille kveldskampen vi har i morgen.. Saa da skal Siw i maal. Mine ferdigheter i maal er like bra som mine danse og synge ferdigheter og de som kjenner meg vet at de ikke er noe aa skryte av. Saa den kampen har vi tapt allerede. Etter skole i dag foer trening dro Brit, Ben og Jamie meg med paa McDonalds. Faatt som vane aa bestille Apple Pie, naaam! Vi har ogsaa prover/quiz hver eneste dag denne uken, men de er ikke vanskelige saa det er ikke mye jobbing. Prover her er bare kryss ut prover, ellers ville alle de dumme amerikanerne failed. Ja, noen av de er faktisk ganske dumme. Hun som sitter ved siden av meg fant ikke en gang USA paa verdenskartet.. Hmmm... Og ei anna visste ikke at de var i krig mot Iraq engang. Men blir feil aa plassere alle amerikanerne i den situasjonen, faar det finnes et par smarte ogsaa. Ytterst sjeldent, men de er der. 


Maa ogsaa dele mine nye obsessions her:

Sour Skittles
 
Vitamin Water (Rasberry + apple)
Mocha eller Strawberry Frappuchino fra Starbucks



Amerikansk sjokolade er virkelig ekkel, fikk prove noe som amerikanerne digger; Hersey's. Ettersmaken smakte som spy eller noe. Saa jeg gav sjokolademonsteret Britney norsk sjokolade og naa vil hele skolen ha norsk sjokolade. Haha. "wooow, it melts on my tongue!!" 


Vurderer ogsaa aa bestille iPod Touch til bursdagen min, 16GB.. God eller daarlig ide? Den koster bare 1400kr her. 8GB synest jeg blir for lite, siden jeg vil gjerne ha video ogsaa innpa. 


Og de som har sporsmaal om utveksling/usa/osv, bare spor i vei! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

MMMM! Sour Skittles! Å Frappachino*;D You're living good my friend, miss u! <3 Hilsen Ann K.

Anonym sa...

Gu, koss eg savne vitamin water.....eg blei heilt hekta på d når eg va der borte :D

hehe, eg o kjøpte meg ipod touch der borte.... :D

ser ut som du har d knallkjekt....kjekt å lesa om